Avançar para o conteúdo principal

You said melody?



Yup.

Comentários

Que medo...
E pensava eu que os meus pesadelos eram maus...depois disto enfrento qualquer um!
Manuela disse…
Caramba...e a calça dele "centropeito"??
O João está na fase de "vale a pena ver de novo".hahah
E eu fico-me pela fase "vale a pena não voltar"...bolas!
Manuela disse…
Nos demais,
todo mundo sabe,
o coração tem moradia certa,
fica bem aqui no meio do peito,
mas comigo a anatomia ficou louca,
sou todo coração.

Maiakovski
Rocío disse…
Acreditem ou não, tenho algures numa gaveta qualquer um póster da época com autógrafo dos rapazes :-)

Por acaso gostava mais do "Forever Young" ou "Big in Japan" mas que tenho uma costela alemã tenho (culpa dos meus amigos Heinz-Gerd e Iljane Meerbecker) :-)
Vocês quarentões tinham um gostos suspeitos, só te digo Rocio...ahahah
Manu disse…
A Sofia adora cutucar a onça com vara curta..hahah
^^
A Sofia por vezes não tem noção das consequências do que escreve...é uma inconsciente como só os jovens sabem ser...

Mensagens populares deste blogue

19 kinds of girls who bruise my soul

By João Lopes Marques (Eesti keeles)


There was a time, not too long ago, I believed I had become a misogynous guy. False. I wasn’t. Then I started fearing I was slightly gynophobic. Nope. I was just afraid to bump into another stupid girl. It wasn’t easy to understand it but 10 or 15 years later I realize I’m just too sensitive to 19 specific species of women. Indeed, I can even turn intolerant in presence of one of them. Such a phenomenon can be either personal taste or old trauma, I know. However, I don’t care anymore. I just confess the following kind of females have the power to bruise my soul:


1- The hologram girl

You think everything is fine, that that closeness is real, and you stretch your arm. Of course you wanted more and she let you play that game. For a week. A month. Sometimes even for years. Helàs! Now you understand you were living in a dream. “Why did she give me so many wrong signs”, you wonder; “João, I’ve seen you always as a very good friend”, she states.


2- The drink-…